Ocena znajomości języka jest dwuetapowa. Składa się z testu pisemnego oraz rozmowy z konsultantem.

Test pisemny sprawdza znajomość gramatyki. Rozmowa z konsultantem poprawność oraz swobodę mówienia w języku obcym.

I. Test pisemny

Można go wypełnić w internecie lub w tradycyjnej, papierowej formir w naszym Biurze Obsługi Słuchacza.

Jak wypełnić test w internecie

  • Zarezerwuj sobie około 30 minut.
  • Stwórz konto internetowe.
  • Zaloguj się na nim.
  • Wypełnij test.
  • Umów się na rozmowę z konsultantem językowym aby dokończyć swoją ocenę poziomu znajomości języka. Możesz to zrobić poprzez konto e-student lub telefonicznie pod numerem 22 828 76 76.

Test można dwukrotnie przerwać i dokończyć w ciągu dwóch dni.

Jak wypełnić test papierowy

  • Przyjdź do naszego Biura Obsługi Słuchacza.
  • Poproś o test w formie papierowej.
  • Nasz konsultant poinstruuje Cię na temat dalszych kroków.

 

II. Rozmowa z konsultantem językowym

Konsultanci językowi, dzięki specjalistycznemu szkoleniu, potrafią sprawnie i w miłej atmosferze sprawdzić znajomość słownictwa, poprawność gramatyczną i płynność mówienia w języku, którego chcesz się nauczyć. W trakcie rozmowy konsultant językowy dobiera tematy pytań i stopień ich trudności w zależności od Twoich odpowiedzi. Wynik testu pisemnego oraz rozmowa pozwoli konsultantowi językowemu doradzić poziom i rodzaj kursu najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb.

Rozmowa z konsultantem językowym trwa 10-30 minut, w zależności od poziomu zaawansowania. Odbywa się w cztery oczy w sali lekcyjnej.

Terminy rozmów z konsultantem języka angielskiego:
poniedziałek, środa : od 13:00 do 19:00
wtorek, czwartek, piątek: od 9:00 do 13:00

Zachęcamy do wcześniejszego umówienia się na rozmowę pod numerem telefonu: 22 828 76 76  lub po zalogowaniu się na konto internetowe – to samo, na którym wypełnia się test znajomości języka. Możesz się również umówić na przeprowadzenie rozmowy przez Skype. Jeżeli żaden z zaproponowanych na stronie terminów Ci nie odpowiada, skontaktuj się z nami.

 

„Każda rozmowa jest dla mnie wyzwaniem ponieważ przez kilkanaście minut muszę stworzyć atmosferę, która pozwoli słuchaczowi zaprezentować swój prawdziwy poziom znajomości języka. Celem mojej rozmowy jest dobranie takiego poziomu i rodzaju kursu, żeby słuchacz uczył się najefektywniej.”

Daisy Zuu-Antosik – Konsultantka Językowa

 

Terminy rozmów z konsultantem w językach: niemieckim, francuskim, rosyjskim i hiszpańskim ustalane są indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Słuchacza pod numerem telefonu: 22 828 76 76.